TV2 Media

Dirty Dancing - The Musical sætter nye standarder for billetsalg

Alene gennem annoncering på TV 2, TV 2 Regionerne og tv2.dk opnåede musicalen ’Dirty Dancing’ et enormt kendskab og et historisk højt billetsalg.

 

Historiske resultater

Sammen med TV 2 satte ’Dirty Dancing – The Musical’ nye standarder for, hvordan kulturelle begivenheder kan markedsføres og sælges.
Resultaterne taler for sig selv:

  • 60.000 solgte billetter på godt en måned.
  • Break-even allerede ti måneder inden premieren.
  • Musicalen er på vej til at blive en af landets hurtigst sælgende teaterproduktioner.

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi kunne nå over 10.000 solgte billetter via denne første og tidlige kampagne på tv, men salget voksede og voksede. Og efter at kampagnen på TV 2 er stoppet, fortsætter billetsalget, og har nu rundet 75.000, fordi tv har en længerevarende effekt”.

- Jesper Winge Leisner, direktør og executive producer for The One and Only Company.

60.000 Billetsalg på en måned
10 mdr. inden premieren Break-even
TV 2 Analyse

Kontakt

Har du spørgsmål til casen, eller er du interesseret i at høre, hvordan du kommer i gang som annoncør på TV 2, er du meget velkommen til at kontakte:

Jesper Lindahl Kristiansen
Sales Manager
Telefon: 30 17 31 16
jkri@tv2.dk

Nye annoncørerUnibet