TV2 Media

Nørregade Bolcher blev glade i munden! 

”Bliv glad i munden med bolcher fra Nørregade” sådan valgte bolche-fabrikanten at annoncere på landsdækkende tv med en kampagne på TV 2 og TV 2 CHARLIE.

 

Øget kendskab

Nørregade Bolcher fik stor gavn af eksponeringen, der skabte markant større kendskab til brandet og produkterne.

En analyse udarbejdet af TV 2 Analyse og Epinon viste, at resultaterne ikke var til at tage fejl af: 

  • Hele 26% nævnte Nørregade Bolcher, da de blev spurgt om, hvilke bolche-mærker de kendte.
  • En tredobling af brand awareness set i forhold til perioden før annonceringen.
  • 66% angav, at de kendte det klassiske bolche-brand, når de blev direkte adspurgt om specifikt kendskab – en stigning på hele 12 procentpoint.
  • 45% angav, at de har set en af reklamerne med sloganet ”Bliv glad i munden…”.

Michael Spangsberg, Bolche- og flødebollefabrikant siger om kampagnen:

TV 2 virker stadig fantastisk, og er det bedste medie, hvis man skal have salg og kendskab op i en fart. Det er vores lille bolchefabrik da et godt bevis for”. 

 

26% Kendskab
x 3 Brand awareness
45% Kendskab til reklameslogan
TV 2 Analyse

Kontakt

Har du spørgsmål til casen, eller er du interesseret i at høre, hvordan du kommer i gang som annoncør på TV 2 er du meget velkommen til at kontakte:

Jesper Lindahl Kristiansen
Sales Manager
Telefon: 30 17 31 16
jkri@tv2.dk

 

De modne, købestærke danskerePath to conversion