TV2 Media

Unibet satsede stort på VM - og vandt

En af landets største online spiludbydere, Unibet, brugte over et halvt år på at forberede VM i Brasilien med en landsdækkende kampagne på TV 2 og TV 2 Mobil.

Og satsningen gav pote: Unibet slog alle rekorder fra første dag i både antallet af nye kunder og væddemål.

 

Unibet slog alle rekorder

Resultaterne for Unibets kampagne var ikke til at tage fejl af:

  • Unibets Google-søgninger var højere end nogensinde før.
  • Livebetting omsætningen steg med 60% siden sidste slutrunde.
  • Omsætningen var dobbelt så stor som til EM finalen i 2012.
  • Kampen mellem Tyskland og Argentina blev den største kamp i hele Unibets historie.

+ 60% Stining af livebetting omsætning
x 2 Omsætning i forhold til EM finalen 2012
TV 2 Analyse

Samarbejde mellem TV2 PLAY og Unibet

Udover at annoncere målrettet på TV 2 indgik Unibet en aftale med TV 2 om gratis at tilbyde TV 2s streaming tjeneste,
TV 2 PLAY, til både nye og eksisterende kunder. Så var VM altid lige ved hånden, og ingen behøvede gå glip af en kamp.

Kontakt

Har du spørgsmål til casen, eller er du interesseret i at høre, hvordan du kommer i gang som annoncør på TV 2 er du meget velkommen til at kontakte:

Morten Bjørn Mortensen
Head of New Business
Telefon: 30 10 03 22
mobm@tv2.dk

Nye annoncørerSpangsberg