Fra annoncør til partner: Brandfællesskaber

Som et led i TV 2s produktudvikling på de digitale platforme, tager vi et skridt i retning af flere utraditionelle annonceformater. Vi tilbyder i 2015 nye integrerede muligheder, hvor brugeren i højere grad vil opleve, at indhold på tv2.dk og annoncøren smelter sammen. Det vil man især kunne se eksempler på inden for livsstil.

EN PARTNER PÅ TV2.DK SKAL:

  • MATCHE INDHOLDET
  • BIDRAGE MED EKSTRA INDHOLD
  • FORSTÆRKE BRUGEROPLEVELSEN

Tag fx udgangspunkt i mad.tv2.dk, som vi har en ambition om skal være Danmarks stærkeste digitale madunivers. Ud over at fungere som et selvstændig madunivers, skal mad.tv2.dk også rumme alle madprogrammer fra TV 2s forskellige kanaler som GO’ Appetit, Bitz’ Store Kur og Frihuset.
Mad.tv2.dk skal gøre det nemmere for danskerne at lave god mad – universet byder derfor på:

OPSKRIFTER

  • GUIDES/VEJLEDNINGER
  • BLOGS FRA KOKKE
  • PARTNERSEKTIONER

EN PARTNER PÅ MAD.TV2.DK I DECEMBER MÅNED KUNNE TAGE UDGANGSPUNKT I KONFEKT OG DERMED ”EJE” DEN SEKTION:

  • Afsender på al konfekt på mad.tv2.dk
  • Blive en integreret del af mad.tv2.dk
  • Mulighed for at lægge opskrifter ind i maduniverset
  • Mulighed for at lægge videoer online, der viser, hvordan de får det bedste resultat
  • Links til partners eget website (kan forbedre Google-ranking)

Vi ønsker kort sagt nogle partnere, som bidrager med indhold så stærkt, at det naturligt kan finde vej til nyhedsflowet på forsiden af mad.tv2.dk og selve forsiden af tv2.dk.

Det er vores målsætning at udvide med flere partneruniverser på tv2.dk i 2015 – hold dig løbende orienteret her på tv2media.dk.

 

Kontakt os KONTAKT

Anette Frisk
Client Manager
Telefon: 30 10 01 48
anef@tv2.dk