Mobil: Digitale forbrugere

Mobile devices er på kort tid gået fra at udgøre en lille del af TV 2s trafik til nu at udgøre ca. 3/4 af besøgene på TV 2s digitale platforme. Et interessant fakta er, at der mellem vores digitale platforme er relativ lav dobbelt-dækning. Det betyder, at den dækning vi ville være ca. 3 uger om at opbygge på desktop, kan vi bygge på tre dage, hvis vi også benytter de digitale platforme. Og at man ved at benytte alle platforme kan nå ud til mere end dobbelt så mange, som hvis man kun valgte at benytte desktop. Det betyder, at har du kort tid til at kommunikere et budskab, åbent hus, tilbud o.l., så er det oplagt at benytte alle platforme. Men mobil har også nogle features, som andre medier ikke har. Den er mobil…. Mobilen bliver brugt i købssituationer – talt på brugere, der tjekker priser på produkter i købssituationer. Og så har den en række medfødte funktioner, vi kan benytte i annonceformater. Sådan opnår vi samme effekt, som man ser ved interaktive videoer.

FX VED AT BENYTTE ACCELERATOREN

Det betyder, at vi kan lave formater som brugerne kan interagere med og derigennem skabe ekstra engagement og opmærksomhed.  Mobilen er ikke et traditionelt digital medie, hvor det giver mening at måle på klik og konverteringer, vi skal lære at bruge mobilen på mediets præmisser.

SE FORMATERNE PÅ DIN EGEN MOBIL

Vip din mobil fra side til side, og se hvordan”Accelerator” fungerer

 Afprøv format

Klik på banneret fra din mobil, og find nærmeste butikker med formatet “Store locator”

Afprøv format

”Touch” hvor du kan skrabe på banneret fra din mobil

Afprøv format

 

Kontakt os KONTAKT

Anette Frisk
Client Manager
Telefon: 30 10 01 48
anef@tv2.dk