Bliv set, hørt og solgt - annoncér på TV 2

Som annoncør er der mange kanaler, der kæmper om dine reklamekroner.

Hvordan får du mest ud af marketingkronerne? Hvordan skal du agere i spændingsfeltet mellem de digitale platforme og de mere traditionelle medier? Som ny annoncør på TV 2 kan vi tilbyde dig en lang række kundefordele. En af de fordele er rådgivning med effektdokumentation og analyser. TV 2s erfarne analyseafdeling bruger mange ressourcer på at dokumentere effekt, de resultater og erfaringer vil vi gerne dele med dig, så du bedst kan maksimere udbyttet af dine annoncekroner. TV 2s analyseafdeling har i samarbejde med Data Intelligence gennemført et studie baseret på mere end 600 danske salgsmodelleringscases og med udgangspunkt i resultaterne præsenterer vi her tre gode grunde til at køre en kampagne på TV 2:

 

Tv sælger bedst

Tv skaber størst volumen i salget og leverer det største bidrag til bundlinjen. Ingen andre medier medvirker så meget til salget som tv og med den volumen. Tv er en langt bedre investering end fx printannoncer og digitale kampagner.

Tv kan sælge alt

De mere end 600 cases er fordelt på 25 brancher, og investeringen i en tv-kampagne kommer hjem over hele linjen. Uanset branche så har komme de ud med en højere ROI end på andre medier.

Tv er en sikker investering

Dine penge er aldrig spildt på tv. Investeringen betaler sig allerede på kort sigt og du får din investering fire gange igen på tv, hvilket er langt bedre end kampagnernes ROI på stort set alle andre medier. De få medier der kan levere en højere gennemsnitlig ROI er typisk udfordret af at de ikke kan levere samme store volumen som tv. Medieinvesteringen, og dermed også afkastet, er langt mindre end for tv.

Kontakt os KONTAKT

Hvad har du af overvejelser? Hvad er next step? Kontakt en konsulent og kom videre:

David Rasmussen
New Business Manager
Telefon: 3017 3115
dras@tv2.dk