Regional annoncering giver virksomheder vokseværk

 

Lotte Winther Kappel fra LOOP Fitness bliver helt forpustet ved tanken om den medvind, LOOP Fitness har haft de seneste år.

Siden 2016 er antallet af LOOP-centre vokset med 50 procent. I 2017 er LOOPs omsætning vokset med 16 procent i forhold til 2016, og deres kendskab er vokset fra 42 procent til 53 procent.

Deres succes skyldes flere ting:
- Det tager kun 24 minutter, alle kan være med - unge som ældre.
- LOOP Fitness har et mål om høj tilgængelighed, det skal fx være muligt at parkere lige ude foran døren.

Der er ingen tvivl om, at det er den regionale annoncering, der har gjort kunderne opmærksomme på LOOPs unikke koncept. LOOP Fitness rammer deres målgruppe spot on med regionalt tv.
LOOP Fitness er en 100 procent regional annoncør og har gennem tiden, i takt med at de er vokset, indtaget flere og flere regioner i deres markedsføring, så de i dag annoncerer på alle TV 2s regioner.
For at få størst mulig effekt af deres reklamekroner, har LOOP især valgt at placere deres reklamespots foran de store programmer, hvor de med bare ét spot rammer langt over 500.000 seere.

Se filmen HER