Endnu et pletskud fra Zulu

Aldrig har Zulu været stærkere!

På trods af at Zulu har oplevet et penetrationsfald, så står kanalen stærkere end nogensinde med en andel på 5,4% år til dato.

Ydremere kan vi blære os med at ZULU slutter uge 21 med en andel på hele 6,5% i Zulu’s målgruppe.
Læs mere om annoncering på Zulu her.

 

Eksplosiv stigning på TV 2’s Web-TV

Trafikken på TV 2s Web-TV er steget 132%!

TV 2 har fokus på at levere flere levende billeder til danskerne og brugerne ser det. Siden sommeren 2014 er WEB TV trafikken eksploderet og de positive takter fortsætter.

TV 2s WEB TV har frem til foråret 2014 ligget på et relativt stabilt niveau, men siden da er antal viste klip mere end fordoblet og vi leverer nu mere end 10. mio. visninger pr måned.

Det øgede indhold har også trukket flere brugere til skærmen, og 32% flere klikker nu på TV 2 online videoer.

Med TV 2s WEB TV har du mulighed for at få din kampagnen bredt ud til danskerne. Alene på WEB TV rammer TV 2 over 700.000 danskere på en måned i en bred målgruppe. TV 2 giver dig samtidig en unik mulighed for at målrette din kampagne på vores forskellige sektioner.

Læs mere om mulighederne for at annoncere på TV 2s online video her.

undefined