Nyt reklameprodukt på TV 2 PLAY kombinerer de digitale muligheder for atmålrette med tv-reklamens høje standard. Det nye produkt kan på sigt vende udviklingen på tv-markedet.

På TV 2s årlige ’Media Talk’, hvor de største kommercielle tiltag for det kommende år torsdag blev præsenteret, var der især fokus på en ny type databeriget reklameprodukt på TV 2 PLAY.
- Vi har store forventninger til det nye produkt, der giver annoncørerne det bedste fra to verdener. Her kombinerer vi de digitale muligheder for at målrette med tv-reklamens høje standarder. Med andre ord bliver det et produkt, der afvikler målrettede reklameeksponeringer i sammenhæng med relevant indhold. Der er tale om en ny branchestandard, der på sigt kan vende udviklingen på tv-markedet, så det vokser igen. Produktet, der bedst kan betegnes som Addressable TV, er ikke bare afløseren til det webtv-produkt, vi kender i dag – det er fremtidens tv-reklame, siger Flemming Rasmussen, kommerciel direktør på TV 2.