Så er de regionale priser og produkter på gaden for 2018

 

Så er de regionale priser og produkter på gaden for 2018


Fra i dag åbner regionerne for priserne 2018 og du kan booke dine regionale kampagner for 2018 torsdag den 23. november 2017.

Da vi i 2017 har oplevet meget stor efterspørgsel og har måtte melde udsolgt af flere omgange, kan det derfor være en fordel at være klar med booking torsdag den 23. november 2017, hvis du vil sikre dig dine regionale kampagner.

I år præsenterer regionerne to nye produktlanceringer; vores nye TV produkt addressable TV og vores digitale produkt MinReklame.

 

MinReklame og addressable TV


MinReklame er TV 2s permission-produkt, hvor man som annoncør får mulighed for at skabe en 1:1 dialog med TV 2s mere end 900.000 daglige digitale brugere. Som annoncør betaler man naturligvis kun for de brugere, der aktivt har accepteret en dialog med netop dit brand. MinReklame er et alternativ til traditionel banner og web-tv annoncering og den traditionelle eksponeringsbaserede afregningsform.

addressable TV er annonceformatet der leveres på TV 2 PLAY’s livesignal og som pre-roll på programmer. addressable TV er hybriden mellem den traditionelle tv-reklame og digital.
Det er et annonceformat, der bibeholder den høje kvalitet fra tv-reklamen koblet sammen med muligheden for 1:1 kommunikation til den enkelte husstand og målrette din reklame. Med addressable TV er det muligt at lave unikke, databerigede medieindkøb på tværs af TV 2s stærke kvalitetsindhold med et annonceformat, der ud over sin høje kvalitet har en viewability på næsten 100 procent.

 

 

Hent kataloget her