Vil du brandes igennem kvalitetsindhold?

 

 

TV 2 skaber yderligere fokus på et af TV 2s vigtige kommercielle udviklingsområder – Branded Content. 


På TV 2 forstår vi vigtigheden af, at udbrede brands på tværs af platforme for dermed at skabe merværdi og fortsat udbygge relationen til vores brugere. Det giver samtidig nye og forbedrede muligheder for kommercielle partners integration i TV 2s universer.
Med udgangspunkt i værdier, historier og image tilbyder TV 2 Branded Content indholdssamarbejder i form af kreative løsninger på tværs af TV 2s platforme

 

Hvordan kan du bruge Branded Content?

Branded Content er kommercielt kvalitetsindhold i form af levende billeder, artikler og infographics, der leveres i et troværdigt og redaktionelt miljø. Selve produktionen af indholdet er finansieret helt eller delvist af en kommerciel partner.

Vi bliver hele tiden bekræftet i, at Branded Content er et område i eksplosiv vækst, både nationalt og internationalt. Markedet efterspørger stærke mediebrands som TV 2 til udvikling af indhold sammen med en tryg, professionel distribution i et redaktionelt kvalitetsmiljø. - siger chef for området Jacob Fischer-Nielsen.