loop.jpg

Regional annoncering giver virksomheder vokseværk

Lotte Winther Kappel fra LOOP Fitness bliver helt forpustet ved tanken om den medvind, LOOP Fitness har haft de seneste år. Alene i 2017 har LOOP åbnet 20 nye centre, og på kun to år har kæden øget antallet af centre med 80%

Kendskabet til LOOP er også i vækst, og i 2017 voksede kædens kendskabsgrad blandt danskerne fra 48 procent til 59 procent. LOOPs succes skyldes flere ting:

  • Det tager kun 24 minutter at træne effektivt, hvilket tiltaler mange
  • Det er for alle og LOOP lægger vægt på at skabe en afslappet atmosfære i centrene
  • Centrene er placeret med fokus på tilgængelighed - fx parkering ved døren og nærhed til indkøbsmuligheder

Den regionale annoncering på TV 2 har gjort kunderne opmærksomme på LOOPs unikke koncept, og hos LOOP mener de selv, at de rammer målgruppen godt med regionalt tv.

LOOP Fitness er 100 procent regional annoncør og har gennem tiden, i takt med at de er vokset, indtaget flere og flere regioner i deres markedsføring, så de i dag annoncerer på alle TV 2s regioner. For at få størst mulig effekt af deres reklamekroner, har LOOP især valgt at placere deres reklamespots i prime time foran de store programmer, hvor de med bare ét spot rammer langt over 500.000 seere.

Se filmen HER