TV2 Media

 Ny annoncør sprænger alle rammer

undefined

BioNutria er en lille virksomhed som er specialiseret i salg af gødning til golfbaner. Virksomheden blev grundlagt i 1999 og har indtil i dag levet sit eget stille liv. BioNutria har planer om at udvide til også at sælge til det private marked.

BioNutria udviklede en webshop. - Men hvad er en webshop, hvis ingen kender den, siger indehaver og direktør Ove Andersen, og fortsætter: - Vi vil skabe et stærkt brand, og her er der ingen vej uden om tv. Derfor valgte Bionutria i 2015 at gå på tv for at højne kendskabet til deres brand og skabe trafik til deres website.

For at teste tv, reklamerede BioNutria på to regioner. Det  var en stor succes, så i løbet af ganske kort tid udvidede de, så de nu reklamerer på hele seks regioner. Og det virker! Inden kampagnestart havde de kun 50 besøg om dagen på deres hjemmeside – dette ændrede sig drastisk og de har nu 1400 besøg pr. dag.

Men hvad vigtigst er - BioNutria har solgt hele 7.500 plæneprodukter i den periode de har været på tv – det overstiger alle deres forventninger.

Som en ekstra gevinst har kampagnen på tv betydet, at de nu opfattes som mere seriøse i forhold til deres konkurrenter. BioNutria er ved at starte en forhandlerkanal op, og med markedsføring på TV 2 i den kommende sæson, er det et vældigt godt argument over for ”de store”.

 

Spar 65% i rabat

På TV 2 har vi igen i år et attraktivt sommertilbud

Kom i kontakt med 62 % af personer 30 år+ i netop din region.

Tilbuddet giver med 42 primetime visninger mulighed for at alle ser dit reklamespot gennemsnitlig 5 gange.

Som eksempel:
Region Fyn: kr. 52.000 kr. ved et 20 sekunder spot.

Kontakt din konsulent for at høre nærmere om dette super tilbud.

Læs mere her om annoncering på TV 2-regionerne.