TV2 Media

undefined

Danmarks kendteste dansegulv samler dine kunder foran skærmen

Benene er smidt op, slikket er på bordet og fjernsynet er tændt. Vild med Dans formår, som et af de få programmer, at samle hele familien til fredagshygge foran skærmen. Mere end 1 million seere sidder klinet til skærmen for at følge med, når Claus Elming og Sarah Grünewald fredag efter fredag guider danserne igennem Vild med Dans. Vild med Dans har nogle meget engagerede seere, som både følger med på tv-skærmen, stemmer med fra mobilen og ser back-stage indhold på nettet. Interessen og fokus er med andre ord rettet direkte mod skærmen.

En række undersøgelser har vist, at forældrenes købsbeslutning ofte påvirkes af børnenes ønsker og behov. Man skal derfor ikke undervurdere betydningen af, Vild med Dans’ evne til at samle hele Familien Danmark foran skærmen.

Et reklamespot placeret i den helt rigtige blok giver dig en unik mulighed for på få sekunder, at nå ud til markant flere nye potentielle forbrugere. Ligger du eksempelvis i den regionale reklameblok før Vild med Dans, sidder en bred skare af Danmarks befolkning klar foran skærmen.

Det er derfor oplagt, at du som regional annoncør får dit produkt eksponeret på TV 2, og den vej igennem øger opmærksomheden omkring dit produkt overfor din målgruppe.

Læs mere im mulighederne for at annoncere på TV 2 Regionerne her