Fårup Sommerland fik fart i karrusellerne

Fårup Sommerland fik fart i karrusellerne gennem nationale og regionale tv-reklamer samt geosegmenteret online display på bl.a. tv2.dk.

 

En god investering

Fårup Sommerland oplevede en tårnhøj Return Of Investment (ROI) på deres investeringer, og resultaterne var ikke til at komme udenom:

  • ROI på 7 – dvs. at for hver krone, der investeres i tv, sælges der for syv.
  • Online display-reklamerne på tv2.dk og andre netmedier drev 3% af trafikken og gav i 2012 en ROI på hele 28.
  • Geosegmenterede reklamer gav cirka seks gange så stort afkast som den nationale annoncering.

Det høje afkast på tv og online display betød, at Fårup fremadrettet kan øge deres indtjening yderligere ved at øge investeringen i både tv og online display.

Kontakt

Har du spørgsmål til casen, eller er du interesseret i at høre, hvordan du kommer i gang som annoncør på TV 2, er du meget velkommen til at kontakte:

Kasper de Place
Head of Regional
Telefon: 30 17 29 48
kdph@tv2.dk