bannere-top.jpg

Målret din kampagne

TV 2 vil de kommende år fortsat arbejde fokuseret på at få et bedre kendskab til vores brugere. En viden, der kan anvendes til at give et mere relevant budskab til den enkelte, redaktionelt såvel som kommercielt. For at kunne levere mere relevante budskaber til vores brugere, og sikre at vores annoncører kan ramme de rigtige brugere, forventer vi i løbet af 2019 at kunne afvikle jeres kampagne i mod TV 2s eget brugerdata. Vil du høre mere om, hvordan vi arbejder med data, samt hvordan data kan løfte effekten af din investering på tv2.dk, er du velkommen til at kontakte din TV 2 konsulent. 

Segmenterne:

  • Særplaceringer på tv2.dk (kontekstuelt afviklet på eks. nyheder, sport, livsstil, vejr etc.)
  • Demografi (køn, alder, indkomst, uddannelse, børn i husstanden etc.)
  • Geografi (Region, by etc.)
  • Interesse (Biler, elektronik, bolig, have, rejser, sport, BtB/Business etc.)
dd.png
Run of site
Sticky
DD Wallpaper
Dagsejerskaber
Interaktiv video
Brandingbanner
Kontakt

Få mere information om vores online-produkter.

Alexander Tegner Freddie
Client & Agency Digital Manager
Telefon: 30 10 00 25
altf@tv2.dk

Læs mere om vores produkter på tv2.dk her.