Håbet 193130.jpg

TV 2 regioner

TV 2 Regionerne samler hver dag 750.000 danskere, når vi sender lokale nyheder fra vores otte regioner. Programmerne er målrettet lokalbefolkningen og sætter fokus på aktuelle begivenheder i øjenhøjde med seerne i Jylland, på Fyn, Bornholm, Sjælland eller i Hovedstadsområdet.

Dermed er TV 2 Regionerne et af landets stærkeste medier, når du vil øge din omsætning og styrke dit brand. Hvis du sammenligner tv-reklame med andre medier, står tv-mediet for over 71% af den indtjening, der er skabt af reklamer – på trods af, at tv kun står for 54 % af det samlede mediespend.

Med TV 2 Regionerne får du kontakt til voksne danskere med stor købekraft. Du kan vælge én region eller flere. Fx har LOOP Fitness anvendt tv i stadig flere regioner, efterhånden som kæden har bredt sig ud over landet. I dag er kæden landsdækkende, men LOOP er stadig 100 % regional annoncør, fordi det er her, de rammer deres målgruppe spot on.

For at få mest mulig effekt af markedsinvesteringen, placerer LOOP især deres spots i prime time før de store programmer på TV 2. Her får de med bare ét spot langt over 500.000 seere i tale. Se mere om denne case her.

Hvis du vil vide mere om muligheden for at reklamere på flere regionale kanaler på én gang eller har spørgsmål om dette, så kontakt din regionale konsulent.

film--thumbnail.jpg
750000 ser med hver dag
når vi sender nyheder fra vores regioner
Håbet 193076.jpg

Seriekampagne

Vores prime time er kl. 19.55, hvor du kan købe en placering op mod programmer som Badehotellet, Vild med dans, Toppen af poppen, Årgang 0 og mange flere. Op mod 1 million danskere kigger med hver aften, når vi viser disse ’fyrtårne’. Mange af dem ser dit budskab.

KRIGER191310.jpg

Vinterkampagne

En vinterkampagne løber over to uger. Den giver dig høj eksponering til seerne i en tid, hvor danskerne kryber lidt længere ned i sofaen, putter sig under tæpper og hygger sig med vinterens mange fantastiske programmer på TV 2.

Badehotellet.jpg (1)

Sommerkampagne

Bliv en del af sommerens lydbillede med Tour de France og de mange andre store programmer, der løber over sommerskærmen. Få en ekstra høj eksponering i en begrænset periode. Placér 60% af visningerne i juli og få tre uger for to ugers pris.

LANDMAND191148.jpg

Åbent Hus-kampagne

Med en Åbent Hus-kampagne får du ekstra høj eksponering i dagene op til virksomhedens arrangement. Dermed gør du jeres Åbent Hus-arrangement til en endnu større begivenhed og øger kendskabet til din virksomhed samtidig.

BELIGGENHED 175277.jpg

Årskampagne

Tegn en årskampagne og få brancheeksklusivitet i forhold til de øvrige årskampagnekunder. Dermed sikrer du dig høj synlighed i primetime hver dag i hele 2019. Du får bred dækning, høj frekvens og stor opmærksomhed.

laanlet-baggrund.jpg

Kampagneforstærkning

Du kan forstærke dit kampagneaftryk via Addressable TV (målrettede reklamer på TV 2 Play) samt digitale annoncer på TV2.dk. Det betyder, at du kan sikre, at fx alle kunder i din kundedatabase ser din reklame eller dit budskab. Eller du kan sikre et ekstra kampagnetryk i udvalgte målgrupper.

TV muligheder - regionerne

TV muligheder

Digitale muligheder - regionerne

Digitale muligheder

Kontakt

Hvis du vil se de aktuelle priser for hver region, så gå videre til

priser.tv2.dk

Hvis du har spørgsmål eller vil have et kampagneforslag, så klik her, find en konsulent og kom videre:

Find din konsulent