Håbet 193130.jpg

HELE DANMARK SER MED

Online eller offline. Bredt eller smalt. Beslutningstagere eller sportsfanatikere.

TV 2 giver dig en unik mulighed for at ramme et helt specifikt segment eller hele Danmark på én gang. Ingen anden mediesammensætning kan nå så mange danskere på så kort tid.

Nye annoncører kan lynhurtigt opbygge et enormt brand- eller produktkendskab – og garvede annoncører kan vedligeholde og udbygge det.


UANEDE MULIGHEDER

Vi skræddersyer en løsning på tværs af online kanaler, nichekanaler og hovedkanalen, der matcher dine behov. Uanset om dine målgruppe ser Vild Med Dans i sofaen eller streamer 12 Finans på kontoret, når dit budskab ud til dem.

Tvillingerne og julemanden 141779.jpg

EFFEKTDOKUMENTATION OG ANALYSER

Vi kan i stigende grad måle på alt. Derfor er det vigtigere end nogensinde at måle på det rigtige. Hvor fokus i nogle år har været på sidste klik inden køb, interesserer man sig i dag mere for, hvor det sidste klik kom fra. Det kommer nemlig ikke af sig selv.

TV 2s erfarne analyseafdeling bruger mange ressourcer på at dokumentere effekt. De resultater og erfaringer vil vi gerne dele med dig, så du bedst kan maksimere udbyttet af dine annoncekroner.

TV 2s analyseafdeling har i samarbejde med Data Intelligence gennemført et studie baseret på mere end 600 danske salgsmodelleringscases og med udgangspunkt i resultaterne præsenterer vi her tre gode grunde til at køre din kampagne på TV 2:

TV SÆLGER BEDST

Tv skaber størst volumen i salget og leverer det største bidrag til bundlinjen. Ingen andre medier medvirker så meget til salget som tv og med den volumen. Tv er en langt bedre investering end fx printannoncer og digitale kampagner.

TV KAN SÆLGE ALT

De mere end 600 cases er fordelt på 25 brancher, og investeringen i en tv-kampagne kommer hjem over hele linjen. Uanset branche opnår annoncørerne en højere ROI med TV 2 end på andre medier.

TV ER EN SIKKER INVESTERING

Dine penge er aldrig spildt på tv. Investeringen betaler sig allerede på kort sigt, og du får din investering fire gange igen på tv, hvilket er langt bedre end kampagnernes ROI på stort set alle andre medier.

De få medier, der kan levere en højere gennemsnitlig ROI, er typisk udfordret af, at de ikke kan levere samme store volumen som tv. Medieinvesteringen er måske mindre end for tv, men det er til gengæld afkastet også.

Kontakt

Hvad har du af overvejelser?
Hvad er next step?
Kontakt en konsulent og kom videre:

David Rasmussen
New Business Manager
Telefon: 3017 3115
dras@tv2.dk

Hvis du vil se priser og betingelser, så klik dig videre til

priser.tv2.dk