Planter1.jpg

Kan forbrugeren genkende dit brand?

Glem alt hvad du ved om marketing! Er dit brand let genkendeligt i nutidens fragmenterede medieforbrug?
Læs mere
MarkRitson_.jpg

TV 2 inviterer - i samarbejde med EGTA og The Global TV Group - til webinar med Mark Ritson

Mark Ritson’s indlæg tager udgangspunkt i en post Covid-19 verden, som på mange måder har været en accelerator for ændringer i samfundet, herunder både e-commerce og streaming samt skabt nye trends. I…
Læs mere
Happy emotion_1.jpg

Forbrugernes adfærd er styret af følelser

Glem alt hvad du ved om marketing! Marketing bygger ofte på en masse fejlagtige antagelser, og vi har bestemt os for at finde ud af, hvad der faktisk vækster dit brand.
Læs mere
vækster brand.png

Hvordan vækster jeg mit brand?

Glem alt hvad du ved om marketing! Marketing bygger ofte på en masse fejlagtige antagelser, og vi har bestemt os for at finde ud af, hvad der faktisk vækster dit brand.
Læs mere
Kugle bedst.jpg

Fem sandheder - hvad betyder opmærksomhed for dit brand?

Kampagneopmærksomhed er ikke det samme som at bygge brand. Opmærksomhed handler i første omgang om at fange forbrugerens opmærksomhed; branding handler om, hvordan reklamen bidrager til at bygge og la…
Læs mere
Grow vase 1.jpg

Positive ROI-indikationer for aktive annoncører under coronakrisen

1 krone investeret i medier gav 2 kroner igen, hos de annoncører, der var aktive under coronakrisen
Læs mere