Vej der deler sig3.png

Hvordan kommer du som annoncør bedst igennem corona-krisen?

Danmark er ligesom resten af verden ramt af corona. Krisen har potentiale til at udvikle sig til en recession. Det giver en række udfordringer for annoncørerne. Og de fleste stiller sig med rette spør…
Læs mere
Danmark-staar-sammen-logo-700x339.jpg

Stærke brands kommer nemmere tilbage på sporet igen efter krisen – derfor bør man ikke stoppe med at annoncere

Stærke brands kommer nemmere tilbage på sporet igen efter krisen – derfor bør man ikke stoppe med at annoncere Nogle annoncører har valgt at stoppe med at annoncere under den nuværende corona-krise,…
Læs mere
_DSC3223.jpg

Danskerne søger mod TV 2-kanaler i en svær tid

Danmark og resten af verden oplever lige nu én af de mest dramatiske perioder i nyere tid. I sådan en tid søger danskerne i ekstra høj grad mod de store danske nyhedsmedier for at holde sig opdateret.…
Læs mere
Bil forhandler.jpg

Der er ingen tvivl om, at for at sælge nogle biler, må annoncørerne omfavne både traditionelle og digitale medier i takt med, at data får en større og større betydning for at ramme den potentielle kun…
Læs mere
TV er hot 3.jpg

Future TV Advertising: Tv-reklamer er "hot"

Future TV Advertising er en af de største konferencer for tv-branchen, der samler talere som Les Binet, Karen Nelson-Field og Wiemer Snijders - nogle af de fremmeste eksperter i, hvorfor tv-reklamer v…
Læs mere
ARA_4519.jpg

TV 2 skruer op for Addressable TV

TV 2s annoncører får i 2020 adgang til mere end én milliard målrettede reklamevisninger på TV 2 PLAY, og samtidig introducerer TV 2 et nyt værktøj, der øger målretningen af annoncørernes kampagner yde…
Læs mere