Corona tool.png

Hvad er det optimale mediebudget i 2021?

Data Intelligence udviklet et nyt Corona Budget Tool, der kan svare på, hvor stort dit mediebudget skal være for at optimere din indtjening - i din branche og i den nuværende situation.
Læs mere
Kugler.jpg (1)

Overraskende gode ROI-tal under coronakrisen

De annoncører, der har været aktive i coronaperioden, kan glæde sig over, at de i gennemsnit har opnået en flot ROI på 2,1. Det vil sige, at for hver krone investeret i media har de fået ca. 2,1 kron…
Læs mere
Karen Nelson-Field.jpg

TV 2 OG EGTA inviterer til Web seminar med Karen Nelson-Field

‘The power of tv in the attention economy’ TORSDAG 19. november KLOKKEN 15:00-16:00
Læs mere
Moneyinhand.jpg

9 ud af 10 kampagner under coronakrisen har været rentable

Coronakrisen har vendt op og ned på danskernes hverdag, men én ting er uændret - mediernes rolle og evne til at skabe salg for annoncøren.
Læs mere
Black friday.jpg

Derfor bør dine reklamer for Black Friday være på tv

Black Friday 2020 bliver med garanti en del anderledes end de tidligere år. Dels sætter Corona en begrænsning på muligheden for at stå i kø foran butikkerne for de gode tilbud, men samtidig har e-hand…
Læs mere
Custom2.png

Med egne kundedata kan YouSee identificere og nå nye kunder på TV 2 PLAY

YouSee har som en af de første annoncører afviklet kampagner på TV 2 Addressable TV, hvor YouSee’s egne kundedata er anvendt til at identificere målgrupper og levere relevante budskaber.
Læs mere