Playoverlay_eksempel02.jpg

TV 2 introducerer nyt reklameformat på PLAY

TV 2’s annoncører kan nu tilkøbe et nyt reklameformat på TV 2 PLAY pausereklamen, som effektiviserer branding uden at forringe brugeroplevelsen.
Læs mere
Hvilke reklamekanaler.jpg

Tv-reklamer er uden sidestykke den reklamekanal, som bedst fanger befolkningens opmærksomhed

Kun fem procent af den danske befolkning over 18 år ytrer, at de ikke ser tv, men mange er alligevel af den opfattelse, at eksempelvis unge slet ikke ser tv mere.
Læs mere
tour2.png

TV 2 slutter sommeren i gult med den stærkeste juli nogensinde

Et historisk Tour de France med kæmpe ambitioner om, at give danskerne den ultimative Tour-oplevelse fra start til slut lykkedes på tværs af TV 2s platforme.
Læs mere
650x300_TV2_TDF_Kommerciel.jpg

Tour de France dækningen bliver vores største nogensinde på TV 2

Verdens største cykelløb, Tour de France, bliver skudt i gang i Danmark. TV 2 er med hele vejen - fra København til Paris.
Læs mere
publisher p.png

Publisher Platformen klar med unik adgang til førstepartsdata i skala

Publisher Platformen har udvidet sit datatilbud med audience-målretning. Fra 1. juni kan annoncører nå deres målgrupper endnu mere effektivt med udnyttelse af førstepartdata på tværs af danske udgiver…
Læs mere
Sommerhus.jpg

VIDEO: Bureaudirektør: TV 2 PLAY har åbnet op for effektive kampagner til et rimeligt beløb

Gode samarbejdspartnere er afgørende for, at TV 2 kan komme i kontakt med fest mulige annoncører. Her udgør mediebureauerne en afgørende rolle. TV 2 PLAY gør det nemlig muligt for de lokale annoncører…
Læs mere