play_platforme_700px.jpg

TV reklamer bidrager til en stor del af effekten af digitale reklamer

”It’s time for smart brands to get back on TV”
Læs mere
Nørregade.jpg

Alle kender Nørregade Bolcher

I foråret 2020 har Nørregade i samarbejde med Boye Spellerberg udviklet et nyt opmærksomhedsskabende univers med Bodil Jørgensen i hovedrollen, som skal sikre et øget kendskab.
Læs mere
Jordbær2.jpg

TV 2 inviterer til webinar: Sommeren som ny peaksæson

I kølvandet på coronakrisen indtager sommerperioden i år en helt ny og uvant rolle. Under normale omstændigheder er sommeren off-season for marketeers, men i år er marketingkalenderen vendt på hovedet…
Læs mere
Kia1.jpg

Markedsføring er en investering - ikke en udgift

Markedsføring og de helt rigtige tilbud har betydet, at kunderne har fundet til Skærbæk, hvor bilforhandleren hører hjemme. Jørgen Hansen Biler har hermed bevist, at man ikke altid behøver at ligge i…
Læs mere
Ikea_2.png

IKEA hylder vores måde at bo på i Danmark – sammen med TV 2 Branded Content

TV 2 har sammen med IKEA hyldet alle de forskellige måder, danskerne bor og lever på. Fortællingerne har spredt viden og inspiration om alt fra farve-trends og søvnvaner, til bæredygtige livsstile og…
Læs mere
Family watching TV.png

Coronaepidemien samler hele familien omkring fjernsynet

Coronasmitten og den medfølgende nedlukning af en lang række brancher i Danmark har ikke kun ændret, hvordan vi omgås andre mennesker, hvor vi kan samles, og hvordan vi køber ind – men også hvordan vi…
Læs mere