Vækst.jpg

Fem tip til hvordan mindre virksomheder kan vækste deres forretning med tv-reklamer

Data2Decision har fem konkrete, gode råd til, hvordan du som mindre annoncør får mest mulig værdi ud af din tv-annoncering:
Læs mere
Effekt.jpg

Pas på med at falde i fælden og måle effekt alene på digitale KPI’er

Dette er pointen fra GSK’s Jerry Daykin, som er Senior Media Director for GSK i EMEA. Ja, hvis det alene er et spørgsmål om at måle effekten i bunden af en salgstragt, hvor du kigger på, hvor meget sa…
Læs mere
TV 2 Connect 2.jpg

Book reklamer på Addressable TV nemt via TV 2 Connect

TV 2 Connect er TV 2s selvbetjeningsplatform til booking af målrettede reklamer på TV 2 PLAY, også kendt som Addressable TV. Her kan du som annoncør på TV 2 - og som bureau - nemt sammensætte din målg…
Læs mere
Sean Cunningham.jpg

TV 2 inviterer - i samarbejde med EGTA til webseminar med Sean Cunningham

TV 2 inviterer - i samarbejde med EGTA og The Global TV Group - til webinar med Sean Cunningham: The Halo Effect of TV Torsdag 25. marts klokken 15:00-16:00
Læs mere
Airbnb.png

Airbnb flytter deres marketing væk fra kortsigtet performance marketing for at bruge dem på branding og PR

Airbnb kommer fremadrettet til at opprioritere branding og PR yderligere på bekostning af netop search marketing og banner reklamer og se branding som en investering i brandet og en ”uddannelse” af br…
Læs mere
Ung3.jpg

Tv er stadig dér, hvor forbrugerne ser mest video – også de yngre

Selvom de yngre ser mindre video end den samlede befolkning og også ser mindre klassisk tv end gennemsnittet, så er klassisk tv stadigvæk dén reklameplatform, hvor de både bruger mest tid, men samtidi…
Læs mere