Personer i sofa.jpg

Tv-reklamer virker, fordi de rammer brugeren i en ’lean back’-situation

SevenOne Media, som er en af de største mediehuse i Tyskland, har fået lavet en analyse, der udover at dokumentere, at tv-reklamer samt reklamer på Addressable TV virker bedre end reklamer på YouTube…
Læs mere
Graf der går nedad2.jpg

Brands, der stoppede med at annoncere, så deres omsætning falde med 16 procent efter et år

I en recession, eller hvis en virksomhed skal skære i omkostningerne, er det historisk set ofte marketingbudgetterne, der bliver beskåret først. Dette kan dog vise sig at være en rigtig dum idé.
Læs mere
AD2.png

Attention er nøglen til fremtidens Share Of Voice

Share of Voice (SOV) har været brugt af marketingfolk siden 90’erne som et pejlemærke for, hvor mange penge der bør investeres i ens brand i forhold til den samlede marketinginvestering i kategorien.…
Læs mere
Netsikker2.jpg

Stærkt samarbejde sætter fokus på digitale krænkelser

TV 2 Branded Content og TV 2 ECHO sætter sammen med NetSikker fra Telenor og DRUM CPH fokus på digital tryghed
Læs mere
Landmand 2021.jpg

Sådan får du som en mindre annoncør mere ud af dine Addressable TV-kampagner

Det er desværre en udbredt misforståelse, at tv-annoncering kun er for de store annoncører med store budgetter. Det kræver ikke nødvendigvis et stort marketingbudget at få del i de muligheder, der lig…
Læs mere
Hvide Sande.jpg (1)

Addressable TV kan være et glimrende alternativ i en verden uden cookies

Mens den digitale cookie nu endegyldigt er ved at blive lagt i graven af bl.a. Google, så er det måske en idé at kigge på Addressable TV, hvis man som annoncør leder efter et effektivt alternativ til…
Læs mere