WEB.jpg

Tv-reklamer driver hele 42 procent af trafikken til websites og er dermed det absolut mest effektive medie

Hvorfor er online-fødte virksomheder blevet den største kategori af annoncører på tv i Storbritannien? Det havde Thinkbox sat sig for at undersøge, og de har netop lanceret analysen "The TV Playbook f…
Læs mere
Helt Sort.jpg (1)

96 PROCENT AF REKLAMERNE PÅ TV 2 PLAY BLIVER SET TIL ENDE

Reklamerne på TV 2 PLAY afvikles i et kvalitetsmiljø, hvor reklamerne bliver set til ende - med lyd på. Cirka 70-80 procent af din kampagne på TV 2 PLAY bliver set på den store skærm i stuen. Dermed s…
Læs mere
Personer i sofa.jpg

Tv-reklamer virker, fordi de rammer brugeren i en ’lean back’-situation

SevenOne Media, som er en af de største mediehuse i Tyskland, har fået lavet en analyse, der udover at dokumentere, at tv-reklamer samt reklamer på Addressable TV virker bedre end reklamer på YouTube…
Læs mere
Graf der går nedad2.jpg

Brands, der stoppede med at annoncere, så deres omsætning falde med 16 procent efter et år

I en recession, eller hvis en virksomhed skal skære i omkostningerne, er det historisk set ofte marketingbudgetterne, der bliver beskåret først. Dette kan dog vise sig at være en rigtig dum idé.
Læs mere
AD2.png

Attention er nøglen til fremtidens Share Of Voice

Share of Voice (SOV) har været brugt af marketingfolk siden 90’erne som et pejlemærke for, hvor mange penge der bør investeres i ens brand i forhold til den samlede marketinginvestering i kategorien.…
Læs mere
Netsikker2.jpg

Stærkt samarbejde sætter fokus på digitale krænkelser

TV 2 Branded Content og TV 2 ECHO sætter sammen med NetSikker fra Telenor og DRUM CPH fokus på digital tryghed
Læs mere