ARA_4519.jpg

TV 2 skruer op for Addressable TV

TV 2s annoncører får i 2020 adgang til mere end én milliard målrettede reklamevisninger på TV 2 PLAY, og samtidig introducerer TV 2 et nyt værktøj, der øger målretningen af annoncørernes kampagner yde…
Læs mere
ARA_4474.jpg

TV 2 klar med ambitiøs vækstplan for TV 2 PLAY

TV 2 investerer massivt i nye rettigheder og lancerer i 2020 en sportspakke på sin streamingtjeneste. Næste pejlemærke er én million abonnementer.
Læs mere
ARA_4512.jpg

Nyhedsmedier etablerer Publicistplatformen for reklamekøberne

TV 2, JP/Politikens Hus og Berlingske Media har taget initiativ til etablering af en ny, åben digital reklameplatform, der skal sikre annoncørerne let adgang til en dansk, journalistisk kvalitetskonte…
Læs mere
viiildmeddaaans.jpg

TV 2 er klar med de regionale priser for 2020

TV 2 er som altid det sikre valg med programmer, der samler danskerne. I disse dage sidder omkring en million danskere klistret til skærmen fredag efter fredag for at følge med i ’Vild med Dans’.
Læs mere
Branded Content.jpg

SKAB RELEVANS MED NYT BRANDED CONTENT-FORMAT

Tidligere på året udvidede TV 2 Branded Content med et nyt produkt inden for annoncørbetalt indhold til TV2.DK, så det eksisterende premium artikelformat blev suppleret af et mere kommercielt format,…
Læs mere
26-af-onlinekoeb.jpg

Online virksomheder spiller en større og større rolle på TV-markedet

Gennem de seneste år har en række online virksomheder øget deres tv-budget betydeligt. På verdensplan er amazon.com blandt de største annoncører, ligesom den kinesiske pendant alibaba.com er blandt ve…
Læs mere