Alle kender Nørregade Bolcher

Nørregade er et hæderkronet mærke, hvis historie går helt tilbage til 1924. Nørregade Bolcher er et af Danmarks ældste bolchekogerier.

Nørregade arbejder ud fra filosofien om at sætte kvaliteten i højsædet, hvilket har betydet, at de er blevet danskernes foretrukne bolcher.

I foråret 2020 har Nørregade i samarbejde med Boye Spellerberg udviklet et nyt opmærksomhedsskabende univers med Bodil Jørgensen i hovedrollen, som skal sikre et øget kendskab.

Med det nye univers formår de at skille sig ud fra det øvrige marked – og resultaterne har ikke ladet vente på sig.

Det nye Nørregade-univers blev skudt i gang primo april 2020, og allerede ved kendskabstesten i uge 16 ligger det uhjulpne kendskab på 50% (+17%-points) og det hjulpne kendskab til Nørregade er 96% (+17%-points) i målgruppen.

Og ikke nok med det, så forbindes Nørregade hovedsageligt med Lakrids Ugler og Blå Ugler, efter at første film-lancering havde fokus på uglerne.

Der er ingen tvivl om, at det nye Nørregade-univers har slået an, og at kampagnen på TV 2 har givet Nørregade den ønskede effekt.

Hvis du vil høre mere om dine muligheder for annoncering på TV 2, kan du kontakte din TV 2-konsulent her.

Kilde: Quantic

Kontakt

Hvis du gerne vil høre mere om dine muligheder for at markedsføre din virksomhed, kan du kontakte din TV 2-konsulent her.