Danskerne søger mod TV 2-kanaler i en svær tid

Danmark og resten af verden oplever lige nu én af de mest dramatiske perioder i nyere tid. I sådan en tid søger danskerne i ekstra høj grad mod de store danske nyhedsmedier for at holde sig opdateret.

Den generelle tv-sening er steget med 20 procent, og fremgangen skyldes blandt andet den øgede nyhedssening. Men der er også tale om et generelt løft, fordi danskerne af gode grunde er mere hjemme og derfor også har brug for at samles med familien om en pause fra nyhedsstrømmen med et godt underholdningsprogram eller en god film.

TV 2-familien oplever lige nu en markant vækst i tv-seningen i alle målgrupper, og som annoncør har du mulighed for at nå ud til endnu flere danskere med dine budskaber.

Vækst i TV 2 familiens seerminutter
Sammenlignet med samme periode sidste år

Kilde: Kantar Gallup Seerundersøgelsen
Periode: 11.-22. marts 2020 vs. 11.-22. marts 2019
Gns. daglig minutsening