Hvordan vækster jeg mit brand?

Marketing bygger ofte på en masse fejlagtige antagelser, og vi har bestemt os for at finde ud af, hvad der faktisk vækster dit brand. Ifølge Byron Sharp er det mest afgørende for, at et brand vokser, at brandets penetration øges. Brandets penetration kan øges enten via fysisk tilgængelighed eller mental tilgængelighed. Fysisk tilgængelighed giver sig selv, men for at øge den mentale tilgængelighed af dit brand, er du nødt til at acceptere tre ubehagelige fakta:

  • Dit brand er ikke unikt
  • Din målgruppe er ikke unik
  • Forbrugerne er ikke loyale

Er du blevet nysgerrig på, hvorfor det forholder sig sådan? Så se med her…

Videoen er den første af fire videoer og er baseret på indsigter, der blev præsenteret på seminaret ”Glem alt hvad du ved om marketing” sidste efterår. Hver video belyser et af de fire emner ”Market to the Masses”, ”Evoke Emotions”, ”Be Memorable” og ”Be Always On”. Så følg med de næste uger, hvor vi lancerer de efterfølgende videoer.

Kontakt

Hvis du gerne vil høre mere om dine muligheder for at markedsføre din virksomhed, kan du kontakte din TV 2-konsulent.