SKAB RELEVANS MED NYT BRANDED CONTENT-FORMAT

Tidligere på året udvidede TV 2 Branded Content med et nyt produkt inden for annoncørbetalt indhold til TV2.DK, så det eksisterende premium artikelformat blev suppleret af et mere kommercielt format, som kaldes ’Standard’.

Standard-artikler består af indhold, som er skabt ud fra relevante temaer fra danskernes årshjul. Artiklerne produceres af TV 2 Branded Content, men annoncørerne leverer input til de kommercielle faktabokse, hvor der er mulighed for at være taktiske og bidrage med relevant, produktorienteret information, udfolde temaer og linke til annoncørens website.

Standardproduktet skaber værdi for den pågældende annoncør, fordi det giver mulighed for at skabe relevans i forbindelse med det redaktionelle TV 2-indhold og få kontakt til de mange brugere på TV2.DK. Annoncører får også mulighed for at bruge og forlænge indholdet på egne platforme og får samtidig ejerskab på samtlige kommercielle placeringer omkring indholdet i kampagneperioden.

Se hvorledes to af vores annoncører har valgt at bruge Standardproduktet herunder.

NYT SITE TIL ANNONCØRERNE

I forbindelse med lanceringen af Standard-formatet har vi udviklet et site, hvor annoncører kan få adgang til yderligere information om produktet og se en oversigt over tilgængelige og aktuelle tematikker, priser m.m. Der vil ligeledes være eksempler på tidligere cases samt mulighed for at sende en forespørgsel direkte til TV 2s Branded Content Sales Manager, Drita Memisi.

Kontakt

Kontakt Sales Manager, Drita Memisi, såfremt du ønsker et login til det nye site eller ønsker at høre mere om Standard-formatet?

Drita Memisi

Sales Manager, Branded Content

Mobil 51 56 32 23

E-mail drme@tv2.dk