X factor v2.jpg

TV 2 åbner 2019 med nye stærke premierer

Efter et veloverstået 2018 er det nye år blevet skudt i gang med en række forrygende programpremierer.

De stærke programmer i 2018 var med til at sikre en solid levering på annoncørernes kampagner. For TV 2s annoncører betød den stærke programstrategi, at kampagnerne – uge efter uge – blev leveret med høj stabilitet. En stabilitet, som fortsætter i 2019, hvor året er blevet skudt i gang med store premierer på bl.a. TV 2s store satsning ’X Factor’, den flotte tv-serie ’Lykke-Per’ og ikke mindst de stærke håndboldherrer, der under VM-slutrunden allerede har fået flere flotte sejre i hus.

Ambitionerne og forventningerne for 2019 er tårnhøje, og annoncører kan med ro i sindet igen i år forvente stærk dækning på tværs af TV 2s platforme.

For at sikre dig de gode priser skal du huske early booking inden 31. januar 2019

Husk årsaftale-deadline 26. februar 2019.