TV 2 OG EGTA inviterer til Web seminar med Karen Nelson-Field

‘The power of tv in the attention economy’

TORSDAG 19. november KLOKKEN 15:00-16:00

 

Karen Nelson-Field kommer til at præsentere hendes banebrydende arbejde, der specielt fokuserer på hvordan video reklamer virker på tværs af forskellige platforme, i en tid hvor det bliver sværere og sværere for annoncørerne at trænge igennem med deres budskaber.

Det handler både om attention, viewability og platform, samt hvordan dette påvirker sandsynligheden for at brugeren vælger det brand der annonceres for og ultimativt hvordan dette påvirker salget.

Som opfølgning til Karen Nelson-Fields første studier i USA, U.K. og Australien (med titlen ’Not all reach is equal’) har Amplified Intelligence netop gennemført tilsvarende studier i Tyskland, Østrig og Schweitz, som udover TV og Broadcaster VOD også inkluderer YouTube, Facebook og Instagram video.

Karen Nelson-Field er PhD og professor i Media Innovation på The University of Adelaide, forfatter til bogen ’The Attention Economy and How Media Works’ samt grundlægger af virksomheden Amplified Intelligence.

KLIK HER FOR TILMELDING TIL WEB SEMINARET