TV 2 samler langt over én million danskere omkring annoncørernes reklamer

TV 2 har haft en flyvende start på det nye år. Hver uge er der 3,8 millioner forskellige danskere, som ser reklamer på TV 2.

I løbet af de første måneder af 2019 har TV 2 allerede haft flere hundrede enkeltstående reklamevisninger med mere end 1 million seere, og det overgår både antallet af million-visninger i 2017 og 2018. Og så har vi ikke en gang talt alle de seere med, der ser reklamerne via TV 2 PLAY.

Hvad betyder det så for dig som annoncør? Når så mange danskere sidder sammen og ser reklamer på TV 2, sidder der formentlig også en stor andel af dine potentielle kunder og ser med, og dermed får din kampagne den bredeste dækning.

Kontakt din TV 2-konsulent for at vide mere her

TV 2 har haft en flyvende start på det nye år. Hver uge er der 3,8 millioner forskellige danskere, som ser reklamer på TV 2.

I løbet af de første måneder af 2019 har TV 2 allerede haft flere hundrede enkeltstående reklamevisninger med mere end 1 million seere, og det overgår både antallet af million-visninger i 2017 og 2018. Og så har vi ikke en gang talt alle de seere med, der ser reklamerne via TV 2 PLAY.

Hvad betyder det så for dig som annoncør? Når så mange danskere sidder sammen og ser reklamer på TV 2, sidder der formentlig også en stor andel af dine potentielle kunder og ser med, og dermed får din kampagne den bredeste dækning.

Kontakt din TV 2-konsulent for at vide mere her