TV 2 tilbyder nu en genvej til endnu større dækning på dine reklamekampagner

Med vores nye TV 2 PLAY-tilvalg på Specifics-ordrer giver TV 2 dig nu mulighed for at tilkøbe merdækning på dine tv-kampagner. Som et stærkt supplement til TV 2 i primetime, der giver dig stor volumen i dine kampagner, får du her en unik mulighed for at opnå yderligere dækning ved at tilvælge samme placering på TV 2 PLAY og dermed booste din kampagne.

Danskerne er vilde med primetime-programmerne på TV 2s hovedkanal. Programmer som ’X Factor’, ’Badehotellet’ og ’Vild med Dans’ samler op imod 1 million danskere på klassisk tv, og det samme gælder de store sportsbegivenheder. 13. januar spillede Danmark sin første kamp ved EM i håndbold mod Montenegro, hvor cirka 1,1 mio. danskere så med. Men den nye mulighed får du med særplaceringer på klassisk tv omkring de store programmer mulighed for at booste dækningen ved på samme tid at få din kampagne vist på TV 2 PLAY. 

En unik mulighed for at ramme cable cutters 

Via dit mediebureau er der nu mulighed for en total take over på klassisk tv og live-sening på TV 2 PLAY op ad et primetimeprogram. 

Det betyder helt konkret, at der ved køb af Specifics vil være mulighed for at inkludere præcis den samme blok på TV 2 PLAY og dermed ramme eventuelle cable cutters

Fordelene ved at anvende særplaceringer:

  • Du kan udvælge programmer med mange seere, som samtidig nu giver mulighed for et ekstra boost via TV 2 PLAY
  • Du kan udvælge et program, som har en relevant kontekst til dit brand
  • Du har mulighed for at ramme relevant målgrupper ud fra et givent program
  • Du kan sikre relevant timing, i forhold til hvornår du har størst salgspotentiale på ugen
Kontakt

Hvis du vil vide mere om den nye mulighed for at booste dine kampagner, kan du kontakte dit mediebureau eller TV 2 Reklamesalg