Festival.jpg

TV 2 Branded Content 

Vil du brandes gennem relevant kvalitetsindhold? 

På TV 2 forstår vi vigtigheden af at udbrede vores brands på tværs af platforme for dermed at skabe merværdi og fortsat udbygge relationen til vores brugere. Dette giver samtidig nye og forbedrede muligheder for kommercielle partneres integration i TV 2s universer. TV 2 Branded Content tilbyder 

indholdssamarbejder på tværs af TV 2s platforme. Vi bygger nye brandassociationer og kan forstærke eksisterende. 

I den nye medieverden forbruger vi TV på flere platforme – gerne samtidig – og et programs budskaber, elementer og værdier kan udfolde sig på tværs af brands, tid og medier. Det betyder også, at vi forbrugere gerne vil engageres med relevant og målrettet indhold, som har noget på hjerte og som taler til netop vores interesser. 

 

TV 2 Branded Content tilbyder følgende produkter: 

Branded Content til GO’ Morgen & GO’ Aften (lille lager på årsbasis)

Branded Content til TV 2 PLAY 

Branded Content til TV 2 ECHO 

Ved at præsentere historier i samarbejde med TV 2 Branded Content, får I mulighed for at skabe agendasættende indhold og derigennem øge kendskabet til jeres brand og værdier blandt TV 2s seere. I får mulighed for at bruge indholdet på egne platforme, og I kan være med til at ramme en stor del af den Danske befolkning.

Vores mål er at udvikle og sammensætte samarbejder med partnere, hvor jeres agenda kommer bedst til udtryk i TV 2s univers. TV 2 har 100% redaktionel frihed, hvad end det er gennem et GO’ samarbejde eller en PLAY serie, så er det i sidste ende de pågældende redaktioner, der har udviklingsretten. Når det så er sagt, er det vigtigt for os, at det indhold, vi producerer, er i tæt samarbejde med jer. Vi lytter og er lydhør, og vi forsøger på bedste vis at finde en måde at koble jer og vores unikke indhold, så det hele går op i en højere enhed.

 

Hvis du vil vide mere om annoncering kontakt Christina Vedel eller Drita Memisi