Festival.jpg

TV 2 Branded Content

Vil du brandes gennem relevant kvalitetsindhold?

På TV 2 forstår vi vigtigheden af at udbrede vores brands på tværs af platforme for dermed at skabe merværdi og fortsat udbygge relationen til vores brugere. Dette giver samtidig nye og forbedrede muligheder for kommercielle partneres integration i TV 2s universer. TV 2 Branded Content tilbyder indholdssamarbejder på tværs af TV 2s platforme. Vi bygger nye brandassociationer og kan forstærke eksisterende.

I den nye medieverden forbruger vi TV på flere platforme – gerne samtidig – og et programs budskaber, elementer og værdier kan udfolde sig på tværs af brands, tid og medier. Det betyder også, at vi forbrugere gerne vil engageres med relevant og målrettet indhold, som har noget på hjerte og som taler til netop vores interesser.

TV 2 Branded Content tilbyder følgende produkter:

  • Branded Content til tv2.dk
  • Branded Content til TV 2 PLAY
  • Branded Content til TV 2 ECHO

Branded Content til tv2.dk

Gennem et samarbejde omkring Branded Content (annoncørbetalt indhold) til tv2.dk vil jeres virksomhed få en unik mulighed for at kommunikere til de mere end 1.000.000 daglige unikke brugere af tv2.dk, hvor det rigtige match skaber fundamentet for solidt indhold af høj kvalitet. Indholdet produceres uafhængigt af TV 2 Branded Content og kan indeholde artikler, videoer, infographics mm., der alle tager afsæt i en fælles agenda.

Ved at præsentere historier sammen med TV 2, vil I dermed få mulighed for at skabe agendasættende indhold og derigennem øge kendskabet til jeres brand og værdier blandt tv2.dks brugere. Herudover får I eksklusiv rettighed til at bruge indholdet på egne platforme, samt option på tilkøb af kampagneplaceringer på desktop og mobil på de aktuelle indholdssider.

TV 2 har 100% redaktionel frihed og i sidste ende skal alt annoncørbetalt indhold godkendes af TV 2s chefredaktør for digitalt indhold.

Branded Content til TV 2 PLAY

Branded Content til TV 2 PLAY er digitale tv-formater med alternative fortælleformer, som udkommer på TV 2 PLAY og har en stærk forankring på sociale medier.

Branded Content til TV 2 PLAY er kvalitetsindhold finansieret af kommercielle samarbejdspartnere. Disse kan både være samarbejder omkring eksisterende programbrands/universer eller helt nye og unikke produktioner, der alene får et liv på TV 2 PLAY og eventuelt på partnerens platforme. 

TV 2 PLAY har +450.000 abonnenter og 1.000.000 brugere.

TV 2 har 100% redaktionel frihed, og produktomtale og -fokus er ikke muligt.

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.

 

Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere om Branded Content, så kontakt: