Ellos oplever en stigende ROI med deres TV sponsorater

HVEM

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig.

HVAD GJORDE DE?

I 2016 har Ellos ændret deres mediestrategi med øget fokus på TV sponsorater. Målet har været at hæve besøgstallet på webshoppen og skabe kvalificeret kendskab til Ellos.

RESULTAT

Det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning for Ellos at købe sponsorater på TV 2.

  • Det er især TV-sponsorater der driver trafik til Ellos website
  • Der er en høj synergi mellem TV-sponsorater og mobil visninger
  • ROI for sponsorater stiger over tid
  • Sponsorater driver volumen i salget

Læs den fulde Ellos case (pdf)

Kontakt

Har du spørgsmål til casen, eller er du interesseret i at høre, hvordan du kommer i gang som annoncør på TV 2, er du meget velkommen til at kontakte:

Lina Hazuki
Sponsorship Manager
Telefon: 20 24 39 34
lier@tv2.dk