Styrker din videokampagne brandet?

Mange annoncører bruger online video i deres branding-kampagner. Men video er ikke bare video… der er kæmpe forskel på produkternes kvalitet og placering.

Nogle videoer ses uden lyd, andre videoer høres kun i baggrunden, nogle videoformater ses kun et par sekunder og andre videoformater kan fastholde forbrugerens opmærksomhed i lang tid.

For at belyse platformens evne til at løfte dit brand, har vi testet effekten af videoreklamer afviklet på:

  • Facebook
  • YouTube, True View
  • TV 2 PLAY, Addressable TV

I alt er der gennemført 30 reklametest på tværs af 17 forskellige kreativer og 12 brands.

Og resultaterne taler for sig selv…

En reklame afviklet på TV 2 PLAY genererer et større Brand Lift end en reklame på YouTube og Facebook.

Det er der flere grunde til:

  • TV 2 sørger for at din reklame bliver set færdig på en stor skærm med lyd på 
  • Din reklame placeres i et brand safe miljø omkring dansk kvalitets indhold.

Du skal bare fortælle DIN HISTORIE – så klarer vi resten.