- Forside
- TV 2 Addressable
- Brand lift
Styrker din videokampagne brandet?
Mange annoncører bruger online video i deres branding-kampagner. Men video er ikke bare video… der er kæmpe forskel på produkternes kvalitet og placering.
Nogle videoer ses uden lyd, andre videoer høres kun i baggrunden, nogle videoformater ses kun et par sekunder og andre videoformater kan fastholde forbrugerens opmærksomhed i lang tid.
For at belyse platformens evne til at løfte dit brand, har vi testet effekten af videoreklamer afviklet på:
- YouTube, True View
- TV 2 PLAY, Addressable TV
I alt er der gennemført 30 reklametest på tværs af 17 forskellige kreativer og 12 brands.
Og resultaterne taler for sig selv…
En reklame afviklet på TV 2 PLAY genererer et større Brand Lift end en reklame på YouTube og Facebook.
Det er der flere grunde til:
- TV 2 sørger for at din reklame bliver set færdig på en stor skærm med lyd på
- Din reklame placeres i et brand safe miljø omkring dansk kvalitets indhold.
Du skal bare fortælle DIN HISTORIE – så klarer vi resten.