Få mere information om Custom Audience
Jørn Borup
Client Manager, Addressable TV
Custom Audience er et annonceprodukt, hvor annoncører kan målrette reklamer ud fra sin egen kundebase.
Annoncøren uploader en liste med person identificerbart data (eksempelvis e-mails, tlf.nr. mv.), og ud fra denne liste skabes afviklingsgrundlag for en reklamekampagne.
Dette giver annoncøren mulighed for at målrette specifikke budskaber mod hele eller dele af en kundebase – eller fravælge eksisterende kunder og derved minimere spild.
Custom Audience kan benyttes til reklameafvikling på TV 2 Play, tv2.dk og TV 2's gratis apps.
TV 2 er dataansvarlig for behandlingen af personoplysninger, der sker i forbindelse med eksekveringen af Custom Audience kampagner.
Den enkelte annoncør er omvendt selvstændig dataansvarlig for de kundeoplysninger der oversendes til TV 2. Det betyder, at annoncøren fx skal sikre det nødvendige juridiske grundlag for videregivelsen, så TV 2 lovligt kan modtage og behandle personoplysningerne i forbindelse med kampagnen.
PRIS
CPM 200 (v. 20 sek. spot)
Få mere information om Custom Audience
Jørn Borup
Client Manager, Addressable TV