Foto_ Lasse Lagoni_TV 2.jpg
BLIV EN DEL AF PROGRAMSUCCESSERNE

DET RIGTIGE MATCH

På TV 2 er der en lang række attraktive sponsormuligheder, når vi samler danskerne omkring af landskendte formater som ’Vild med dans’, ’X Factor’, ’Toppen af poppen’, ’Badehotellet’, ’Tour de France’, EM- eller VM-håndbold på TV 2.

Som programsponsor bliver du placeret synligt og helt unikt i programfladen. Få en eksklusiv placering omkring programmet og ejerskab af trailerkampagnen, som typisk starter 1-2 uger før programpremieren.

Du slipper for høje omkostninger til produktion af en reklamefilm, da sponsoratets pris er inkl. Produktion af sponsorafmelding i høj kvalitet.  

Vi hjælper med det rigtige match mellem dit produkts og programmets værdier, så dit produkt og budskab rammer den helt rigtige målgruppe.

Her kan du læse mere om vores retningslinjer for sponsorering på TV 2:

RETNINGSLINIER FOR SPONSORATER 

Her kan du læse mere om vores retningslinier for sponsorering på TV 2: 

Produktion og juridiske muligheder (pdf)

Ellos_artikelbilled.jpg

ELLOS
OPLEVER EN STIGENDE ROI MED DERES TV SPONSORATER

Boligsiden_Forsidebilled.jpg

BOLIGSIDEN
STOR SUCCES MED TV 2 SPONSORATER

Nørregade.jpg

NØRREGADE BOLCHER
BLEV GLADE I MUNDEN!

Skjul
ELLOS OPLEVER EN STIGENDE ROI MED DERES TV SPONSORATER

HVEM

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig.

HVAD GJORDE DE?

I 2016 har Ellos ændret deres mediestrategi med øget fokus på TV sponsorater. Målet har været at hæve besøgstallet på webshoppen og skabe kvalificeret kendskab til Ellos.

 

RESULTAT

Det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning for Ellos at købe sponsorater på TV 2.

  • Det er især TV-sponsorater der driver trafik til Ellos website
  • Der er en høj synergi mellem TV-sponsorater og mobil visninger
  • ROI for sponsorater stiger over tid
  • Sponsorater driver volumen i salget

Læs den fulde Ellos case (pdf)

 

BOLIGSIDEN STOR SUCCES MED TV 2 SPONSORATER

HVEM

Boligsiden.dk er en boligportal som ejes af ejendomsmæglere og -/kæder. Formålet med boligsiden.dk har lige fra starten af været at gøre det lettere for boligkøbere at finde den ejendom, de er på jagt efter.

HVAD GJORDE DE?

Med henblik på at blive målgruppens foretrukne boligportal, er et højt kendskab af afgørende betydning for boligsiden.dk. boligsiden.dk har et mål om at ligge top of mind hos deres målgruppe.

For at øge kendskabet beslutter boligsiden.dk i foråret 2016 at teste effekten af sponsorater på TV 2. Casen er en ren case da den eneste mediestrategiske ændring boligsiden.dk foretog sig fra 2015 til 2016, var at køre sponsorater på TV 2.

RESULTAT

Boligsiden.dk opnår ved brugen af sponsorater på TV 2 sit hidtil højeste kendskabsniveau, og realiserer dermed deres målsætning.

Læs den fulde Boligsiden.dk case (pdf)

NØRREGADE BOLCHER BLEV GLADE I MUNDEN!

”Bliv glad i munden med bolcher fra Nørregade” sådan valgte bolche-fabrikanten at annoncere på landsdækkende tv med en kampagne på TV 2 og TV 2 CHARLIE.

ØGET KENDSKAB

Nørregade Bolcher fik stor gavn af eksponeringen, der skabte markant større kendskab til brandet og produkterne.

En analyse udarbejdet af TV 2 Analyse og Epinon viste, at resultaterne ikke var til at tage fejl af:

  • Hele 26% nævnte Nørregade Bolcher, da de blev spurgt om, hvilke bolche-mærker de kendte.
  • En tredobling af brand awareness set i forhold til perioden før annonceringen.
  • 66% angav, at de kendte det klassiske bolche-brand, når de blev direkte adspurgt om specifikt kendskab – en stigning på hele 12 procentpoint.
  • 45% angav, at de har set en af reklamerne med sloganet ”Bliv glad i munden…”.

Michael Spangsberg, Bolche- og flødebollefabrikant siger om kampagnen:
”TV 2 virker stadig fantastisk, og er det bedste medie, hvis man skal have salg og kendskab op i en fart. Det er vores lille bolchefabrik da et godt bevis for”.

 

 

Kontakt

Har du spørgsmål til programsponsorater på TV 2, er du meget velkommen til at kontakte:

Lina Hazuki

Salgschef, Sponsorater / BTB Salg og Marketing

Telefon: +45 20 24 39 34

Email: lier@tv2.dk