Skat.jpg
100.000.000
Sidevisninger om måneden

Over 100.000.000 sidevisninger om måneden og mere end 1 million daglige brugere på tværs af tv2.dk og TV 2 apps. 

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. På TV 2’s digitale gratisplatforme er der fokus på kvalitetsindhold, der dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil. 

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordre, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reachclicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det 

TV 2 tilbyder bannerplaceringer i et brandsafemiljø med lav støj via et begrænset antal bannere pr. sidevisning, og bannerformater der ikke er for påtrængende. Dermed kan man som annoncør trygt reklamere på TV 2’s digitalgratisplatforme op ad kvalitetsindholdTV 2 tilbyder desuden gode datamuligheder baseret på kontekst, adfærd og førsteparts demografidata. Dette er både tilfældet på tv2.dk og i TV 2’s apps. 

TV 2’s digitale platform kan med fordel benyttes sideløbende med TV og Addressable TV kampagner, da der er gode synergieffekter mellem de forskellige reklameprodukter. Kontakt TV 2’s digitale salgsafdeling for hjælp og rådgivning.  

Kontakt

Har du spørgsmål?

Vil du vide mere om TV 2s Digitale reklameprodukter og vores Digitale platforme?
Alexander Tegner Freddie

Client & Agency Digital Manager

Telefon: +45 30 10 00 25

Email: altf@tv2.dk