Produkter og muligheder

Danmarks bredeste reach

Opnå Danmarks bredeste reach på 24 timer med TV 2’s unikke Reach Produkt, hvor du kan ramme 1.4 mio. brugere på en dag. Kombineret med TV 2’s stærke formater kan du få en slagkraftig kampagne. I takt med, at udvalgte browsere har gjort levevilkårene for tredjepartscookies vanskelige, er det blevet gradvist sværere at styre frekvens på sin kampagne. Med TV 2 Reach afvikleskampagnen via TV 2’s unikke førsteparts-ID’er, som gør det nemt at frekvensstyre og maksimere dækning på tværs af tv2.dk og TV 2’s apps.

Digitale sponsorater på unikke sportsevents og TV 2-programmer

Bliv sponsor på store sportsbegivenheder som VM og EM i fodbold og håndbold eller vær en del af den danske optur i Tour de France. Samme kan lade sig gøre på store TV 2 programmer såsom Bachelorette og Vild med Dans, som får omtale på tv2.dk og i vores apps. Digitale sponsorater kan købes med premium formater, hvor man dermed vil opnå den største opmærksomhed og effekt.

Muligheder som finansiel kunde

Ønsker du at markedsføre forbrugslånsvirksomheder eller kreditaftaler, kan det udelukkende ske ved køb af vores  interscroller-format, hvor du ejer hele sidevisningen. Ved brug af interscroller sikrer du samtidig, at der ikke sker sideløbende markedsføring af spil eller spiludbydere.

Formatet fungerer på tværs af desktop, tablet og mobil og kan købes som dagsejerskab via IO og Programmatic Guaranteed eller på CPM-basis. 

Du kan læse mere om specifikationerne under Desktop Interscroller, Mobil Interscroller og Tablet Interscroller.

Vores formater

Specifikationer for hvert produkt findes via link herunder:

Preroll/Bumper: Preroll afvikles på tværs af alle devices på tv2.dk & apps. Det er muligt at indkøbe to formater; almindeligt og i bumper-format. 

Desktop Interscroller: Desktop Interscroller afvikles på alle forsider af tv2.dk. Produktet sælges både CPM-baseret med faste visninger samt som dagsejerskab, hvor der opnås 100% ejerskab på forsiden af tv2.dk.  

Tablet Interscroller: Tablet Interscroller afvikles på alle forsider af tv2.dk samt i vores apps, herunder Nyheder, Sport og Vejr. Produktet sælges både CPM-baseret med faste visninger samt som dagsejerskab, hvor der opnås 100% ejerskab af alle forsider på enten tv2.dk eller i vores apps. 

Mobil InterscrollerMobile Interscroller afvikles på alle forsider af tv2.dk samt i vores apps, herunder Nyheder, Sport og Vejr. 

WallpaperDD Wallpaper afvikles på både forsider og undersider på tv2.dk. Produktet sælges både CPM-baseret med faste visninger samt som dagsejerskab, hvor der opnås 100% ejerskab på forsiden af tv2.dk eller en udvalgt sektionsforside. 

Brandingbanner: Brandingbanner findes på både forsider og undersider på tv2.dk.  

Mobil ROS: Mobil ROS afvikles på mobil, på tværs af tv2.dk & apps.  

Desktop ROS: Afvikles på tværs af desktop og tablet på tv2.dk. ROS Sticky indeholder sticky-formater, som følger med brugeren hele vejen til bunden af en sidevisning. Som annoncør er du derfor sikret høj viewability på mere end 75%.

Adnami-produkter: TV 2 understøtter afvikling af High Impact via Adnami.

 

*Bannere/tredjeparts tags skal leveres i god tid og minimum to arbejdsdage før kampagnestart. Er banneret ikke leveret til tiden, kan tv2.dk ikke garantere, at kampagnen bliver klar til start.

Vi er klar til at hjælpe dig

Camilla Høgh
Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220
E-mail: chog@tv2.dk