1,3 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Udforsk de mange muligheder for afvikling på TV 2’s digitale platforme

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

Unik mulighed for kombination af Addressable TV & display

Den unikke kombination mellem en stor tv-kanal, streamingtjeneste og website kan også udnyttes kommercielt. TV 2 er førende inden for Addressable TV, hvilket giver mulighed for at ramme den helt rigtige målgruppe i et tv-miljø. Selvsamme målgruppe kan eksponeres i det digitale miljø, hvor Addressable TV-kampagner kan forlænges via display – og omvendt. Det giver mulighed for at lave en komplet kunderejse og udnytte alle trin i salgstragten på tværs af TV 2’s platforme.

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

 

 

 

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vil du vide mere?

Camilla Høgh
Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220
E-mail: chog@tv2.dk
Ann Luise Kernel
Strategisk Online Specialist
Telefon: +45 6165 1974
E-mail: anke@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Publisher Platform indgår stærkt partnerskab med Adnuntius
18. marts 2024
Annonceplatformen Publisher Platformen har indgået et partnerskab med Adnuntius, som skal forenkle det tekniske set-up og gøre det nemmere for nye medier at komme med. Samarbejdet betyder, at Publishe…
Læs mere
Hvorfor fokusere på attention i marketing?
21. februar 2024
Hver eneste dag bliver vi eksponeret for nye indtryk, medier og teknologier, der alle kæmper om vores opmærksomhed. Forbrugerens opmærksomhed er blevet til sin egen valuta.
Læs mere
Sådan styrker du onlinetrafikken med tv-spots
30. januar 2024
Er dit marketingfokus for i år at booste din digitale trafik? Så spids ørerne og få indsigt i, hvordan tv-reklamespots kan skabe øjeblikkelig effekt på din website-trafik.
Læs mere
Case: Kontekst og timingen vægtes højt, når Ønskeskyen placerer kampagner hos TV 2
27. december 2023
Hvordan indtænker Ønskeskyen tiden på året, begivenheder og konteksten for modtagerne i strategien og hvad skaber det af værdi for dem?
Læs mere
Hvor får du mest for dine annoncekroner?
11. december 2023
Solid analyse viser, hvor du får det største afkast.
Læs mere
3 unikke fordele ved at investere i et sponsorat i 2024-strategien
Et TV 2-sponsorat placeret op ad vores populære programmer rummer mange fordele. Dit budskab placeres i sammenhæng med et program, der har et stærkt målgruppe-fællesskab med produktet.
Læs mere