TV_hangin_on_wooden_wall-2.jpg

Addressable TV

Addressable TV er hybriden mellem den traditionelle TV-reklame og det digitale. Et annonceformat, der bibeholder den høje kvalitet fra TV-reklamen koblet sammen med mulighederne for at levere 1:1 kommunikation til den enkelte husstand og direkte målrette Jeres reklame til hvem, den er relevant for. Med Addressable TV er det muligt at lave unikke databerigede medieindkøb på tværs af TV 2s stærke kvalitetsindhold, og det er samtidig et annonceformat, der, udover sin høje kvalitet, også har en viewability, der ligger helt i top. Produktet Addressable TV leveres på TV 2 PLAYs livesignal i reklameblokke og på on-demand-indhold som pre-rolls. Her kan TV 2 tilbyde målrettede reklamer på alle devices, hvorpå der kan ses TV 2 PLAY, herunder smart TV, Apple TV og smartphones.

Med Addressable TV kan I som annoncør målrette Jeres annonce ud fra:

  • Specifikke målgrupper defineret ud fra klassiske demografiske og geografiske variabler som køn, alder og kommuner.
  • Baggrund af indholdskategorier på tværs af hele TV 2s store indholdskatalog.
  • Egne eller tredjepartsdata – fx baseret på e-mails fra en kundedatabase eller muligheden for specifikt at målrette brugere, der har besøgt specifikke sider på annoncørens website.

 

Tillæg

Pris - CPM

Alder & Køn

5

Først / sidst i blok

10

Primetime

10

Region

10

Custom Audience - ekskludering

20

Device

20

Frekvensstyring

20

Kanal

20

Kommune / by

20

Sidst i blok

20

Øvrig segmentering

20

Adfærdspakke

30

Temapakke

30

Tidsstyring

30

Cable cutters

50

Custom Audience - målretning

50

HAYU

50

Programpakke

50

 

Addressable TV er produktet, der kan målrette eksponeringen i udvalgte målgrupper og blandt personer, der ikke længere har en TV-pakke, og er derfor et stærkt supplement til Jeres TV-kampagne, eller som en enkeltstående aktivitet, hvis man ønsker at prøve TV-mediet af som en ny kommunikationsplatform på en let, overskuelig og priseffektiv måde.

Til sammenligning med udbydere af web-tv og video på sociale medier, tilbyder TV 2 med Addressable TV et produkt i høj kvalitet både i format og levering. Der er garanti for, at Jeres reklame vises for rigtige mennesker, at reklamen ses til ende, og at placeringen kun sker omkring TV 2s kendte kvalitetsindhold.

Addressable TV på TV 2 NEWS

Som annoncør er det også muligt at købe Addressable TV isoleret på TV 2 NEWS og på den måde nå ud til de brugere, der har trukket kablet og ser deres nyheder live eller on demand på TV 2 PLAY. Her vil annoncøren blive eksponeret live i reklameblokkene mellem nyhedsudsendelser. Dette kan også være et stærkt supplement til nyhedspakken på TV som merdækning på toppen af kampagnen.

Annonceformatet følger de samme specifikationer som på tv.

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.